Novērtē savu īpašumu

Kā notiek īpašumu pārdošana 12 soļos?
Pārdod savu zemi, māju vai dzīvokli vidēji par 6.2% dārgāk , nekā tirgū!
+371 26 149 149
Piesakies

ĪPAŠUMA APSEKOŠANA

Īpašumu klātienē apskata pieredzējis nekustamo īpašumu aģents un detalizēti iepazīstās ar īpašuma-juridisko, tehnisko, finansiālo un vizuālo stāvokli.

ĪPAŠUMA APSEKOŠANA

1

TIRGUS IZPĒTE UN PĀRDOŠANAS STRATĒĢIJAS IZSTRĀDE

Aģents, izpētot īpašumu un dokumentāciju, sagatavo:

  • līdzīgu īpašumu notikušo darījumu analīzi;
  • līdzīgu īpašumu, kas atrodas pārdošanā situācijas analīzi;
  • vērtētāju viedokli par vērtības diapozonu;
  • priekšlikumu cenai ar kuru iziet tirgū un sagaidāmo – pārdošanas termiņu;
  • priekšlikumus īpašuma juridisko aspektu, tehniskā un vizuālā stāvokļa uzlabošanai;
  • priekšlikumus darījuma strukturēšanai, lai mazinātu nodokļu izmaksas;

TIRGUS IZPĒTE UN PĀRDOŠANAS STRATĒĢIJAS IZSTRĀDE

2

SADARBĪBAS UN PĀRDOŠANAS STRATĒĢIJAS PRIEKŠLIKUMS

Aģents prezentē īpašniekam tirgus analīzi un pilnībā atklāti izrunā sadarbības vienošanās iespējas un nosacījumus.

SADARBĪBAS UN PĀRDOŠANAS STRATĒĢIJAS PRIEKŠLIKUMS

3

UZLABOJUMU VADĪBA

Veicam uzlabojumus, ja tie ir nepieciešami – vadām sniegto priekšlikumu izpildi (ieteiksim nepieciešamos speciālistus un pārbaudīsim veiktā darba kvalitāti un termiņus), lai pārdotu īpašumu par maksimāli labāko cenu.

UZLABOJUMU VADĪBA

4

ĪPAŠUMA VIZUĀLAIS NOFORMĒJUMS

  • Sagatavošana fotosesijai, kas izcels īpašuma labākās īpašības;
  • Video, kas piesaistīts pircēju interesi;
  • 3D tūre, kas ļaus attālināti izvērtēt īpašuma atbilstību;
  • Sludinājuma teksta sagatavošana 3 valodās (LAT, RUS, ENG);

ĪPAŠUMA VIZUĀLAIS NOFORMĒJUMS

5

Mārketinga un pārdošanas stratēģija

Aktīvs dzīvokļa mārketings:

  • aktīvu datubāzē esošo pircēju uzrunāšana;
  • publikācijas Latvijas sludinājumu portālos;
  • publikācijas populārākajās Facebook īpašumu grupās ar >300 000 biedriem;
  • publikācijas ārzemju sludinājumu portālos (>90 portāli 55 valstīs);
  • publikācijas sociālajos tīklos;
  • aktīva sadarbība ar vietējiem un ārzemju NĪ aģentiem;

Mārketinga un pārdošanas stratēģija

6

PIRCĒJU KVALIFIKĀCIJA

Pirms īpašuma prezentēšanas, mēs noskaidrosim pircēja:

  • vēlmju atbilstību Jūsu īpašumam;
  • budžetu un finansējuma pieejamību;
  • iegādes mērķi un plānoto lēmuma pieņemšanas termiņu;
  • gala lēmuma pieņēmējus;
  • citu īpašumus, kuru pircējs apskatījis vai plāno apskatīt, lai argumentētu Jūsu īpašuma priekšrocības.

Vairs nekādu tūristu, tikai reāli pircēji!

PIRCĒJU KVALIFIKĀCIJA

7

ĪPAŠUMA PREZENTĒŠANA

Īpašuma prezentācijas organizēsim:

  • laikā, kad var izrādīt īpašuma labākās īpašības;
  • tikai saskaņojot laiku ar dzīvokļa īpašnieku un iepriekš identificētiem cilvēkiem;
  • patstāvīgi, bez īpašnieka klātbūtnes nepieciešamības;
  • pircēju apskates būs ne biežāk, kā reizi divās nedēļās (izņemot ātrās pārdošanas situācijās);
  • pircēji ieradīsies viens pēc otra, lai ekonomētu Jūsu laiku un radītu spiedienu uz pircējiem.

ĪPAŠUMA PREZENTĒŠANA

8

PĀRRUNU UN KAULĒŠANĀS VADĪBA

Kaulēšanās procesa vadīšanu un dzīvokļa īpašnieka interešu pārstāvniecību visā darījuma gaitā.

PĀRRUNU UN KAULĒŠANĀS VADĪBA

9