Kaulēšanās procesa vadīšanu un dzīvokļa īpašnieka interešu pārstāvniecību visā darījuma gaitā.
Novērtē savu īpašumu

Kā notiek īpašumu pārdošana 12 soļos?
Pārdod savu zemi, māju vai dzīvokli vidēji par 6.2% dārgāk , nekā tirgū!
+371 26 149 149
Piesakies

ĪPAŠUMA APSEKOŠANA
Īpašumu klātienē apskata pieredzējis nekustamo īpašumu aģents un detalizēti iepazīstās ar īpašuma-juridisko, tehnisko, finansiālo un vizuālo stāvokli.
ĪPAŠUMA APSEKOŠANA
1
TIRGUS IZPĒTE UN PĀRDOŠANAS STRATĒĢIJAS IZSTRĀDE
Aģents, izpētot īpašumu un dokumentāciju, sagatavo:
- līdzīgu īpašumu notikušo darījumu analīzi;
- līdzīgu īpašumu, kas atrodas pārdošanā situācijas analīzi;
- vērtētāju viedokli par vērtības diapozonu;
- priekšlikumu cenai ar kuru iziet tirgū un sagaidāmo – pārdošanas termiņu;
- priekšlikumus īpašuma juridisko aspektu, tehniskā un vizuālā stāvokļa uzlabošanai;
- priekšlikumus darījuma strukturēšanai, lai mazinātu nodokļu izmaksas;
TIRGUS IZPĒTE UN PĀRDOŠANAS STRATĒĢIJAS IZSTRĀDE
2
SADARBĪBAS UN PĀRDOŠANAS STRATĒĢIJAS PRIEKŠLIKUMS
Aģents prezentē īpašniekam tirgus analīzi un pilnībā atklāti izrunā sadarbības vienošanās iespējas un nosacījumus.
SADARBĪBAS UN PĀRDOŠANAS STRATĒĢIJAS PRIEKŠLIKUMS
3
UZLABOJUMU VADĪBA
Veicam uzlabojumus, ja tie ir nepieciešami – vadām sniegto priekšlikumu izpildi (ieteiksim nepieciešamos speciālistus un pārbaudīsim veiktā darba kvalitāti un termiņus), lai pārdotu īpašumu par maksimāli labāko cenu.
UZLABOJUMU VADĪBA
4
ĪPAŠUMA VIZUĀLAIS NOFORMĒJUMS
- Sagatavošana fotosesijai, kas izcels īpašuma labākās īpašības;
- Video, kas piesaistīts pircēju interesi;
- 3D tūre, kas ļaus attālināti izvērtēt īpašuma atbilstību;
- Sludinājuma teksta sagatavošana 3 valodās (LAT, RUS, ENG);
ĪPAŠUMA VIZUĀLAIS NOFORMĒJUMS
5
Mārketinga un pārdošanas stratēģija
Aktīvs dzīvokļa mārketings:
- aktīvu datubāzē esošo pircēju uzrunāšana;
- publikācijas Latvijas sludinājumu portālos;
- publikācijas populārākajās Facebook īpašumu grupās ar >300 000 biedriem;
- publikācijas ārzemju sludinājumu portālos (>90 portāli 55 valstīs);
- publikācijas sociālajos tīklos;
- aktīva sadarbība ar vietējiem un ārzemju NĪ aģentiem;
Mārketinga un pārdošanas stratēģija
6
PIRCĒJU KVALIFIKĀCIJA
Pirms īpašuma prezentēšanas, mēs noskaidrosim pircēja:
- vēlmju atbilstību Jūsu īpašumam;
- budžetu un finansējuma pieejamību;
- iegādes mērķi un plānoto lēmuma pieņemšanas termiņu;
- gala lēmuma pieņēmējus;
- citu īpašumus, kuru pircējs apskatījis vai plāno apskatīt, lai argumentētu Jūsu īpašuma priekšrocības.
Vairs nekādu tūristu, tikai reāli pircēji!
PIRCĒJU KVALIFIKĀCIJA
7
ĪPAŠUMA PREZENTĒŠANA
Īpašuma prezentācijas organizēsim:
- laikā, kad var izrādīt īpašuma labākās īpašības;
- tikai saskaņojot laiku ar dzīvokļa īpašnieku un iepriekš identificētiem cilvēkiem;
- patstāvīgi, bez īpašnieka klātbūtnes nepieciešamības;
- pircēju apskates būs ne biežāk, kā reizi divās nedēļās (izņemot ātrās pārdošanas situācijās);
- pircēji ieradīsies viens pēc otra, lai ekonomētu Jūsu laiku un radītu spiedienu uz pircējiem.
ĪPAŠUMA PREZENTĒŠANA
8
PĀRRUNU UN KAULĒŠANĀS VADĪBA
PĀRRUNU UN KAULĒŠANĀS VADĪBA
9
